Welcome to the new Community design. We know there are some big changes to get used to as well some challenges and bugs. Please check out our post about New Updates To The Community as well as Outstanding Bugs. We will continue to collect feedback and bug issues and will work to make improvements.

Hey you. Yes YOU!

1909193959699

Replies

  • OleTroubadour
    OleTroubadour Posts: 3,299 Member
    HYYY do you have any idea how amazing you are?
  • Mr_Healthy_Habits
    Mr_Healthy_Habits Posts: 12,519 Member
    HYYY...

    tfndnbwx1hda.jpg
  • cheese_cake_
    cheese_cake_ Posts: 35 Member
    HYYY do you have any idea how amazing you are?

    I've been told a time or three 😁
  • MelG7777
    MelG7777 Posts: 11,400 Member
    HYYY,
    Make mine a firm. Thx.
  • slimgirljo15
    slimgirljo15 Posts: 266,891 Member
    Hyyy

    You made me laugh.. thank you 🤗
  • OpheliaCooter
    OpheliaCooter Posts: 1,190 Member
    Hyyy
    I really don’t believe you, not for a second.
  • happimess01
    happimess01 Posts: 8,096 Member
    i see how it is :'(
  • slimgirljo15
    slimgirljo15 Posts: 266,891 Member
    Hyyy

    x3vo1kf90fou.gif
  • cmsienk
    cmsienk Posts: 6,142 Member
    HYYY, You've made it less fun. 🙁
  • KosmosKitten
    KosmosKitten Posts: 10,475 Member
    HYYY:

    No.
  • more_oomph
    more_oomph Posts: 105 Member
    Hey you. YES YOU!

    After carefully reviewing your qualifications, we've decided to pursue other candidates whom we feel more closely meet our needs at this time.

    We appreciate your interest and thank you for considering us in your job pursuit.

    Yours truly,
    The Best Damn Hiring Manager
  • PaperDoll_
    PaperDoll_ Posts: 31,064 Member
    Hey you

    Pepper spray

    Don’t forget 😘
  • OpheliaCooter
    OpheliaCooter Posts: 1,190 Member
    Hyyy,

    👁👅👁

    Can we make out just a lil? Just a wee bit. Not much. Just a little bit of your time....plz.... plz BB... I’m on my knees... 🙏🏻



  • IronmanMarty
    IronmanMarty Posts: 9 Member
    Hey,,,,

    These pretzels are making me thirsty!
  • _sw33tp3a_11
    _sw33tp3a_11 Posts: 4,692 Member
    HYYY,

    Because of you ❤
  • KosmosKitten
    KosmosKitten Posts: 10,475 Member
    HYYY,

    You know you aren't committed, so why are you here? Are you hoping to gain some momentum from seeing successful people? What's your reason for remaining for so long and yet never seeing results from any of your efforts? A conundrum for sure.
  • KosmosKitten
    KosmosKitten Posts: 10,475 Member
    HYYY, you realize I was talking about and referring to myself, yeah? Not other people.
  • KLoGetsHealthy
    KLoGetsHealthy Posts: 272 Member
    HEYYY.
    I don’t know what’s going on, but I’m here because I don’t have a social life anymore. Sooo HEYYY.
  • cmsienk
    cmsienk Posts: 6,142 Member
    HYYY, I miss you. Even your grumpiness.
  • slimgirljo15
    slimgirljo15 Posts: 266,891 Member
    Hyyy

    👀