"Fit For The New Year - Biggest Loser Challenge" (Closed Gro

Options
12345679»

Replies

  • achampionsheart
    achampionsheart Posts: 1,020 Member
    Options
    happy saturday yall......team teal is gonna kill it today.......are yall?........
    pushing for 675 step ups today....can i do it....can i can i can i......YEP.......GONNA GIVE IT MY ALL AND DRIP AWAY THAT FAT.....WOOT
  • Nikkie_too
    Nikkie_too Posts: 495 Member
    Options
    ok so drumroll please......ALL 550 STEP UPS WERE DONE....IN 26 MIN.

    i did 330 in 18 min (part of my dinner break at work)
    220 done in 8 min (on my 2nd 15 min. break at work)
    plus walked 3.56 miles on elliptical
    and drank 137.8 oz of water...im tired

    Holy smokes! That's a whole wicked lotta steps, girl! Amazing!
  • atd81
    atd81 Posts: 225 Member
    Options
    Yeh so step ups suck royally, but I do them daily, lol. (No Elly, no need to get the whine) ;) Amazing job to all those who did more than they were asked to do, you deserve a medal, I swear!!!
  • achampionsheart
    achampionsheart Posts: 1,020 Member
    Options
    i made it to 600 today.....was aimin for 675, but my legs and ankle were telling me "no more"...so i kindly stopped.....=)
    this challenge has been great......cant wait for next week's......yall are killin it...so proud of everyone
  • achampionsheart
    achampionsheart Posts: 1,020 Member
    Options
    OK YALL ITS SUNDAY....TOMORROW IS THE START OF A NEW CHALLENGE...WHO'S READYYYYY......I AM, ME AND JADE GONNA SLAY IT LIKE THE SLAYERS WE ARE......LETS SEE SOME BIGGEST LOSER SPIRIT......STARTIN A WAVE.....(((WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVVEEEEEE)))......AND A WOOT WOOT OF COURSE:heart::bigsmile:
  • Nikkie_too
    Nikkie_too Posts: 495 Member
    Options
    OK YALL ITS SUNDAY....TOMORROW IS THE START OF A NEW CHALLENGE...WHO'S READYYYYY......I AM, ME AND JADE GONNA SLAY IT LIKE THE SLAYERS WE ARE......LETS SEE SOME BIGGEST LOSER SPIRIT......STARTIN A WAVE.....(((WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVVEEEEEE)))......AND A WOOT WOOT OF COURSE:heart::bigsmile:

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVVEEEEEE

    LOL
  • achampionsheart
    achampionsheart Posts: 1,020 Member
    Options
    yeah, good spirit nikki_too =)
  • achampionsheart
    achampionsheart Posts: 1,020 Member
    Options
    who is ready for a new day, a new week, a new chance to change? ME? i know yall are too.....lets kill it this week yall....GO TEAL
  • achampionsheart
    achampionsheart Posts: 1,020 Member
    Options
    alright yall.....got a great challenge this week......lets kill it....
  • achampionsheart
    achampionsheart Posts: 1,020 Member
    Options
    HEEEEEYYYYY WHERES THE SPIRIT YALL.......IM GONNA START ANOTHER WAVE....LETS DO THIS ONE GOOD OK

    (((((((WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE)))))))))
    DONT MAKE ME DO ACROBATIC STUFF......I JUST GOT OVER AN INJURY......HEHEHEHE:flowerforyou: :love: :laugh: :wink: