What's on your mind?

1280828092811281328142888

Replies

  • honey_honey_12
    honey_honey_12 Posts: 6,247 Member
    I wonder if there’s a finite number to have in one’s lifetime.
    Once you reach that number, that’s it, no more, all gone, party’s over.
    That’s when we turn into old folks.
  • twitchymcgee
    twitchymcgee Posts: 769 Member
    *sigh* i miss having crushes. Someone do something crushable.
  • threewins
    threewins Posts: 1,111 Member
    I live in a large house with multiple bedrooms and people basically living separate lives. One day I was nosy and looked at the mail sitting on the table by the front door, saw a name, then looked her up on Facebook. It turns out that she is an expert in a particular animal science, has a PhD and has at least a few newspaper articles written about her. Plus she got a large grant for 3 years of research into those animals. So I developed a crush on her. It's really nice having a crush on someone. I talk to her maybe once a year but I have to say, her mere presence lifts my spirits.
  • Alinouveau2
    Alinouveau2 Posts: 3,537 Member
    How we all have to look out for each other.
  • threewins
    threewins Posts: 1,111 Member
    You know that transition from thinking you are a particular way, then you figure out the name for your situation, and suddenly it becomes official? Well yesterday I figured it out. I am chronically disorganised.
  • honey_honey_12
    honey_honey_12 Posts: 6,247 Member
    tseaeitbgoa0.jpeg
  • twitchymcgee
    twitchymcgee Posts: 769 Member
    IYKYK_ wrote: »
    I was painting as my mind drifted off to my dog and for some reason my thoughts turned black thoughts of having to put him down one day even tho that day is probs 10 years away and damn did I get sad to the point of tears filling up my eyes and they dropped right into my tray now my face is blue bc wiping tears and my paint is tear stained I love you puppy promise me you'll live for so many years k bye

    I like that you’re broken just like me. I used to weep over my perfectly young and healthy cats
  • IYKYK_
    IYKYK_ Posts: 87 Member
    IYKYK_ wrote: »
    I was painting as my mind drifted off to my dog and for some reason my thoughts turned black thoughts of having to put him down one day even tho that day is probs 10 years away and damn did I get sad to the point of tears filling up my eyes and they dropped right into my tray now my face is blue bc wiping tears and my paint is tear stained I love you puppy promise me you'll live for so many years k bye

    I like that you’re broken just like me. I used to weep over my perfectly young and healthy cats

    ❤️❤️
  • glassyo
    glassyo Posts: 6,539 Member
    That I find it funny they opened up a Planet Fitness (I know, some don't think it's a "real" gym) kinda sorta near me but right next door they opened up a Shake Shake, a Pressed (smoothies? juice bar?), a pizza place, a kebab place, and a cookie place. :)
  • honey_honey_12
    honey_honey_12 Posts: 6,247 Member
    All the folks I know who got “it” after they had all the shots.

  • Alinouveau2
    Alinouveau2 Posts: 3,537 Member
    There's too much choice what house do I want
  • honey_honey_12
    honey_honey_12 Posts: 6,247 Member
    There's too much choice what house do I want

    It’s difficult when you have too many options, lol.
    In the past when we house shopped we ended up with the house that I knew I loved as soon as I stepped in.
    It was a lovely house.
    Worst 4yrs of my life, lol so don’t take advice from me on this I guess.
    Nevermind. 😂
  • Alinouveau2
    Alinouveau2 Posts: 3,537 Member
    There's too much choice what house do I want

    It’s difficult when you have too many options, lol.
    In the past when we house shopped we ended up with the house that I knew I loved as soon as I stepped in.
    It was a lovely house.
    Worst 4yrs of my life, lol so don’t take advice from me on this I guess.
    Nevermind. 😂

    Hahaha. I like a nice backyard. Apparently everything in our price range comes with a pool which I don't want but I've accepted we'll end up having. Do we go with the newer house and nice backyard or older house and beautiful backyard....after we just had a leaky pipe were gonna go with newer house
  • honey_honey_12
    honey_honey_12 Posts: 6,247 Member
    There's too much choice what house do I want

    It’s difficult when you have too many options, lol.
    In the past when we house shopped we ended up with the house that I knew I loved as soon as I stepped in.
    It was a lovely house.
    Worst 4yrs of my life, lol so don’t take advice from me on this I guess.
    Nevermind. 😂

    Hahaha. I like a nice backyard. Apparently everything in our price range comes with a pool which I don't want but I've accepted we'll end up having. Do we go with the newer house and nice backyard or older house and beautiful backyard....after we just had a leaky pipe were gonna go with newer house

    I will always opt for the newest house possible. 👍
  • threewins
    threewins Posts: 1,111 Member
    The problem with having an app to record eating and a spreadsheet where you enter all your data is you get to feel your regrets if you had eaten 'perfectly' since starting your weight loss. Knowing you'd be 15 kg lighter than you are today, and only 11 kg away from goal weight.
  • twitchymcgee
    twitchymcgee Posts: 769 Member
    a kitty so nice I moaned it twice
  • twitchymcgee
    twitchymcgee Posts: 769 Member
    edited June 6
    Ugh. *kitten* works even worse than it used to
  • twitchymcgee
    twitchymcgee Posts: 769 Member
    Darling, I’ve told you several times. I have no dream job. I do not dream of labor.
  • twitchymcgee
    twitchymcgee Posts: 769 Member
    Trying to add up the number of times I’ve heard “I have a performance/assembly/awards ceremony/ student government tonight & I have to back at the school in exactly one hour can you find my dress clothes?” just in the past three weeks.